Nová verze Chevroletu Camaro půjde opravdu do výroby, rozhodl tak velký ohlas fanoušků při představení na Detroitském autosalonu, v prodeji by se měl objevit již za rok.
Přestože nebylo Camaro představeno na Evropské půdě, je vedení Chevroletu rozhodnuto pro import také k evropským dealerům, kde by se mělo objevit začátkem roku 2009. Výkonné kupé by mělo být téměř identické jako představený koncept, beroucí si podobu Camara z roku 1969. Model Camaro se vyrábí již více jak 33 let a za tu dobu si našlo přes 4,8 milionu majitelů.
Nové Camaro vychází z klasické koncepce, tedy motor vpředu a pohon zadních kol s nezávislým zavěšením. Pod kapotou očekávejme šesti a osmi válcové motory s manuální či automatickou převodovkou. V případě V8 by se mohlo jednat o 6,0litr s výkonem okolo 400koní. Nechybí ani obří brzdy, které jsou zakomponovány v kolech o velikosti 21“ vpředu a 22“ vzadu.
zdroj: GM
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?