Hyundai i30 je již řadu let oblíbenou volbou českých rodin. Nově lze tento populární model pořídit v limitované edici Family s atraktivním cenovým zvýhodněním, sedmistupňovou automatickou převodovkou DCT za poloviční cenu a řadou dalších benefitů zaměřených na rodinné cestování.
Limitovaná edice Family přichází ve dvou variantách – Family Comfort, dostupné již od 379 990 Kč, a ještě lépe vybavené Family Smart začínající na 409 990 Kč. Obě jsou k dispozici ve všech karosářských provedeních s možností volby šestistupňové manuální převodovky, moderní šestistupňové inteligentní manuální převodovky iMT šetřící palivo nebo zmíněné sedmistupňové převodovky DCT. Ta je namísto běžného příplatku 50 000 Kč dostupná jen za 25 000 Kč. Celková výše zvýhodnění u i30 Family tak dosahuje až 80 000 Kč.
Zatímco varianta Family Comfort přijíždí s motorem 1,0 T-GDI o výkonu 120 koní, výbava Family Smart je navíc dostupná i v motorizaci 1,5 T-GDI o výkonu 159 koní s nejmodernější mild-hybridní technologií a převodovkou iMT. Sedmistupňovou automatickou převodovku DCT za zvýhodněnou cenu lze zvolit pro každou z motorizací.
Ve výbavě limitované edice Family Comfort nechybí šestnáctipalcová kola z lehké slitiny, LED denní světla, klimatizace, tempomat, elektrické ovládání předních a zadních oken, zadní parkovací senzory s kamerou nebo rádio s osmipalcovým dotykovým displejem a podporou Android Auto a Apple CarPlay. A protože při rodinných cestách je zvlášť důležité bezpečí, nechybí mimo jiné systém autonomního nouzového brzdění s detekcí vozidel a chodců či aktivní asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích.
Opravdu nároční zákazníci mohou sáhnout po výbavě Family Smart, která navíc nabídne Bi-LED přední světlomety, vyhřívaná přední sedadla i volant, duální automatickou klimatizaci, bezdrátové dobíjení mobilních telefonů nebo přední parkovací senzory a další.
Výčet výhod však nekončí ani při pohledu na značkové příslušenství. Novinkou v nabídce je sada pomůcek pro bezpečnou přepravu dětí, která je v rámci zaváděcí nabídky exkluzivně pro edici Family k dispozici s padesátiprocentním zvýhodněním – to platí pro univerzální dětské sedačky s úchyty ISOFIX v hmotnostních kategoriích 0-36 a 9-36 kg, i pro praktické doplňky jako např. organizér na zadní stranu předních opěradel. Se zvýhodněním 50 % je možné pořídit i příslušenství pro přepravu zavazadel či sportovního vybavení, např. tažné zařízení, střešní příčníky či univerzální střešní box.
Při nákupu nového vozu Hyundai i30 z limitované edice Family zákazník nepřichází ani o tradiční výhody – pětiletou záruku bez omezení ujetých kilometrů, pět let asistenční služby nebo oblíbené Hyundai benefity v čele se sadou zimních pneumatik zdarma.
Každý zákazník, který se rozhodne využít nabídky limitované edice i30 Family, navíc může zvolit jeden z atraktivních finančních produktů Bez obav pro ještě větší jistotu při nákupu nového vozu. Splátky nového vozu lze díky nim odložit až o devět měsíců, popřípadě umožní pojistit si svou schopnost splácet.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?