Síla je tvořena trojicí motorů, konkrétně dvoulitrového přeplňovaného motoru s turbodmychadlem a dvěma synchronnímielektromotory. Zážehový motor má výkon 170 kW, přední elektromotor disponuje 150 kW a zadní (který je umístěn mezi zavěšením zadních kol) dodává dalších 200 kW.
Celkový výkon tedy činí přes 680 koní a točivý moment dá dohromady 1016 Nm! Nové BMW 5 GT EDrive bylo představeno jako plug-in hybrid a má 20kWh Li-Ion akumulátory, které jsou umístěny v zadní části středového tunelu a pod zadními sedadly. Lze je dobíjet z běžné elektrické sítě nebo prostřednictvím benzinového motoru.
Perličkou je, že nádrž na palivo byla zmenšena ze 70 na 30 litrů a celkový dojezd auta činí něco málo přes 595 km. BMW 5 s technologií Power eDrive je permanentní čtyřkolka, protože o pohon předních kol se stará elektromotor a zadní kola roztáčí druhý elektromotor, spojený s automatickou převodovkou CVT.
BMW zatím nesdělilo všechny technické parametry, jistá je však lepší dynamika v přímém směru, oproti verzi BMW 550i GT.