Mazda mění strategii

Pavel Srp, 12. ledna 2006, 22:56 Google+

Mazda Motor Europe plánuje rozšířit evropskou bázi svých národních prodejních společností (NSCs), když v roce 2006 založí dvě nové NSCs – v České republice a na Slovensku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mazda

Mazda | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Philip Waring, Vice-President pro prodej, včera v Praze představil plán Mazdy nezávislým dealerům z obou dvou trhů. Plán počítá s převodem distribuce vozů Mazda a náhradních dílů v České republice a na Slovensku ze stávajícího importéra Auto Palace Praha na Mazdou vlastněné společnosti k 1. říjnu 2006.

„Tento krok je součástí strategie Mazda vlastnit svoje národní prodejní společnosti na zavedených trzích v Evropě,“ řekl Waring. „Těšili jsme se dlouhému a pozitivnímu partnerství s Auto Palace Praha jako naším nezávislým distribučním partnerem na českém a slovenském trhu. Jsme potěšeni, že se nás rozhodli i nadále zastupovat jako nezávislí dealeři v Praze a v Bratislavě. Také nás potěšila včerejší pozitivní reakce od našich nezávislých dealerských partnerů z obou trhů, když jsme představili naše plány.“

Mazda rozšířila za posledních deset let počet svých evropských NSCs na 11, a to z pouhých dvou v roce 1995, zatímco pokračovala v úzké spoluráci s nezávislými importéry a postupně pokračovala v expanzi na nové trhy. Mazda v současné době působí prostřednictvím svých NSCs a nezávislých importérů na 38 evropských trzích a v období mezi 2001 a koncem roku 2004 byla nejrychleji rostoucí značkou. Mazdou vlastněné společnosti v České republice a na Slovensku přispějí k tomuto prodejnímu růstu.

„V Čechách a na Slovensku máme skvělou prodejní síť, která pro Mazdu i její zákazníky odvádí vynikající práci,“ řekl Waring. „Plánujeme, že budeme v tomto partnerství pokračovat se všemi našimi dealery a založíme dvě oddělené národní prodejní společnosti, s tím, že budeme plně respektovat důležité rozdíly mezi oběmi zeměmi. Budeme úzce spolupracovat s Auto Palace Praha a našimi dealery, abychom pro naše zákazníky zabezpečili dobrý přechod na novou strukturu. Budeme pracovat na zvýšení zákaznické spokojenosti a na zvýšení prodejů a zisků pro naše dealery a pro nás samotné, v těchto dvou pulsujících evropských ekonomikách.“

Pozn.: další informace ohledně nových NSCs budou komunikovány později.

Zdroj: Mazda ČR

Vytisknout

Diskuze: Mazda mění strategii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Sentra

Nový Nissan Sentra

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud