Mazda Motor Europe plánuje rozšířit evropskou bázi svých národních prodejních společností (NSCs), když v roce 2006 založí dvě nové NSCs – v České republice a na Slovensku.
Mazda rozšířila za posledních deset let počet svých evropských NSCs na 11, a to z pouhých dvou v roce 1995, zatímco pokračovala v úzké spoluráci s nezávislými importéry a postupně pokračovala v expanzi na nové trhy. Mazda v současné době působí prostřednictvím svých NSCs a nezávislých importérů na 38 evropských trzích a v období mezi 2001 a koncem roku 2004 byla nejrychleji rostoucí značkou. Mazdou vlastněné společnosti v České republice a na Slovensku přispějí k tomuto prodejnímu růstu.
„V Čechách a na Slovensku máme skvělou prodejní síť, která pro Mazdu i její zákazníky odvádí vynikající práci,“ řekl Waring. „Plánujeme, že budeme v tomto partnerství pokračovat se všemi našimi dealery a založíme dvě oddělené národní prodejní společnosti, s tím, že budeme plně respektovat důležité rozdíly mezi oběmi zeměmi. Budeme úzce spolupracovat s Auto Palace Praha a našimi dealery, abychom pro naše zákazníky zabezpečili dobrý přechod na novou strukturu. Budeme pracovat na zvýšení zákaznické spokojenosti a na zvýšení prodejů a zisků pro naše dealery a pro nás samotné, v těchto dvou pulsujících evropských ekonomikách.“
Pozn.: další informace ohledně nových NSCs budou komunikovány později.
Zdroj: Mazda ČR
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.