V návaznosti na úspěšné otevření rezervačních portálů pro jednotlivé země v říjnu 2018 a ještě před evropskou premiérou na ženevském autosalonu jsou v této chvíli na evropských trzích se sportovními vozy zarezervovány již všechny vozy Toyota GR Supra určené k dodání v roce 2019.
Kvůli 17leté nepřítomnosti na trhu a pro ohromnou touhu nadšenců do sportovních vozidel přinášejících ryzí požitek z jízdy je po vozech Toyota GR Supra vysoká poptávka, a tak pořadníky dosahují již tisíce záznamů a zakrátko budou zahájeny rezervace na vozy určené k dodání v roce 2020.
Na oslavu legendárních tradic modelu Supra a uvedení kódového označení podvozku páté generace bude postaven exkluzivní model Toyota GR Supra A90 Edition. Na všech 90 exemplářů verze A90 Edition, vyvedených v pozoruhodném matně šedém laku Storm, obouvajících 19" matně černá litá kola a vybavených podmanivým řidičsky orientovaným kokpitem v červené kůži, již byly uzavřeny rezervace.
Komentuje Tetsuja Tada, hlavní konstruktér Toyoty GR Supra: „Rád bych poděkoval prvním 900 zákazníkům za jejich rezervace, kterými si zajistili prioritní přístup k nové Toyotě GR Supra ještě před oficiální evropskou premiérou na ženevském autosalonu 2019. Jako hlavní konstruktér se již nemohu dočkat, až usednou za volant, a současně věřím, že v co největším počtu lidí znovu zažehneme touhu a umožníme jim se za volantem opět bavit.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?