Ty poznáte podle označení BMW 518d a 520d a oba se vyznačují hliníkovou klikovou skříní s tepelně spojenými vložkami, které mají za úkol více optimalizovat vnitřní tření motoru. Pozměněna byla dále práce olejového čerpadla a přeprogramování se dočkal i systém přeplňování, jenž využívá variabilní geometrii lopatek a systém vstřikování Common Rail.
BMW 518d proto nově nabídne výkon 150 koní, silnější verze 520d pak rovných 190. BMW 518d zrychlí z 0 na 100 km/h za 9,1 vteřiny a kombinovaná spotřeba by se měla ustálit na hodnotách mezi 4,3 - 4,7 litru na 100 km. Silnější BMW 520d zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,9 sekundy a slibuje spotřebu 4,1 až 4,7 litru na 100 km.
Verze 520d je nabídne i pohon všech kol drive, což vám ale zhorší zrychlení z klidu na 100 km/h o jednu setinu vteřiny. S tím naroste i výsledná spotřeba, jenž se posune na hodnoty 4,7 - 5,1 litru na 100 km.