Určitě to všichni znáte. I když dnes většina lidí otevírá své auto "na dálku", Murphyho zákony fungují dokonale, a tak se vám baterie v klíči vybije v tu nejnevhodnější dobu. Pokud má vaše auto alespoň jeden klasický zámek, řešení je na blízku. Jenže co dělat, když je zámek zatuhlý nebo plný nečistot?
Řešení má český výrobce zámků a kování. Česká firma představuje novinku, vyvinutou profesionálními konstruktéry zámků, která je vhodná nejen pro motoristy. Jedná se o univerzální mazivo, které promazává, pročišťuje, ale i rozmrazuje zámky, které jsou vystaveny nepříznivým klimatickým vlivům nebo podléhají opotřebení.
Využití najde v logistice, pro zámky zavazadlových prostorů dodávek a větších automobilů, často zanášené různými nečistotami a rychle se opotřebovávají častým používáním. Mazivo je ideálním pomocníkem při údržbě zámků celého vozového parku. Může ale pomoci i majitelům vozů bez centrálního zamykání, kteří mohou mít při klasické ledovce problémy se zamrznutím zámku.
Mazivo 3 v 1 funguje na bázi ethanolové směsi s polárními a glycerinovými aditivy a lze ho použít do teploty až -30°. Aplikace je jednoduchá, roztok jednoduše nastříkáte do otvoru zámku a necháte působit účinnou látku. Během několika vteřin tak snadno zámek odmrazíte nebo ho preventivně ošetříte.
Mazivo je určeno pro všechny typy zámků, takže najde využití nejen na svém autě, ale i doma, na zahradě, v garáži nebo na chalupě. A to jak k řešení problémů se zaseknutým zámkem, tak i k prevenci a pravidelné údržbě. Mazivo je k dostání na e-shopu výrobce za cenu 132,- Kč.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.