Určitě to všichni znáte. I když dnes většina lidí otevírá své auto "na dálku", Murphyho zákony fungují dokonale, a tak se vám baterie v klíči vybije v tu nejnevhodnější dobu. Pokud má vaše auto alespoň jeden klasický zámek, řešení je na blízku. Jenže co dělat, když je zámek zatuhlý nebo plný nečistot?
Řešení má český výrobce zámků a kování. Česká firma představuje novinku, vyvinutou profesionálními konstruktéry zámků, která je vhodná nejen pro motoristy. Jedná se o univerzální mazivo, které promazává, pročišťuje, ale i rozmrazuje zámky, které jsou vystaveny nepříznivým klimatickým vlivům nebo podléhají opotřebení.
Využití najde v logistice, pro zámky zavazadlových prostorů dodávek a větších automobilů, často zanášené různými nečistotami a rychle se opotřebovávají častým používáním. Mazivo je ideálním pomocníkem při údržbě zámků celého vozového parku. Může ale pomoci i majitelům vozů bez centrálního zamykání, kteří mohou mít při klasické ledovce problémy se zamrznutím zámku.
Mazivo 3 v 1 funguje na bázi ethanolové směsi s polárními a glycerinovými aditivy a lze ho použít do teploty až -30°. Aplikace je jednoduchá, roztok jednoduše nastříkáte do otvoru zámku a necháte působit účinnou látku. Během několika vteřin tak snadno zámek odmrazíte nebo ho preventivně ošetříte.
Mazivo je určeno pro všechny typy zámků, takže najde využití nejen na svém autě, ale i doma, na zahradě, v garáži nebo na chalupě. A to jak k řešení problémů se zaseknutým zámkem, tak i k prevenci a pravidelné údržbě. Mazivo je k dostání na e-shopu výrobce za cenu 132,- Kč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.