Auto, které umí uhánět rychlostí 435 km/h je na prodej! Tipněte si za kolik.
Hennessey prodává Lotus Elise, který vyhází z Venomu GT. Právě v rukou Hennessey z něho vznikla zbraň proti Bugatti Veyron. Přepracovaný Lotus zvládá uhánět až rychlostí 435 km/h.
Další dynamické disciplíny jsou také působivé, například z 0 na 100 km/h mu to trvá 2,7 sekundy, na 160 km/h zrychlí za 5,6 a na 322 km/h za 14,5 sekundy! Však není divu, pod kapotou pracuje masivní vidlicový osmiválec o objemu 7,0 litru, který je přeplňovaný dvojicí turbodmychadel.
Teď k tomu nejpodstatnějšímu. Hennessey nabízí k prodeji tento upravený Lotus Elise za 1 400 000 dolarů. V přepočtu na české koruny to je 33,6 milionu. Tím pádem konkuruje Veyronu i cenou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.