Každý jistě dobře ví, že správná Barbie se v životě neobejde bez toho správného růžového bouráku. Ovšem zatím co dřív se jednalo o stylové sporťáky a kabriolety, s postupem doby se trh začal více soustředit na SUV. A protože Barbie šla vždycky s módou, dá se předpokládat, že její volba by nyní padla na růžový Mercedes třídy G. Jako je třeba tenhle.
Mercedes Benz třídy G je legendou ve světě pravověrných SUV, která se nebojí vyrazit do pravého terénu a zamazat se až po střechu blátem. V posledních letech se však i Gčko začalo stávat převážně módní záležitostí, která spíš než své schopnosti v terénu předvádí finanční konto svého majitele.
A jinak to není ani v případě extrémního modelu G500 4×4², který v rámci své přestavby dostal od automobilky speciální zvýšený podvozek, zesílené tlumiče, portálové nápravy a světlou výšku, ze které už se mnohým pomalu točí hlava. I tento ultimativní stroj, který byl primárně navržen k překonávání největších nástrah přírody, však slouží hlavně k dekoraci.
Skvělým důkazem je například vůz, který vlastní vlasová stylistka z Jižní Floridy, která vystupuje jako Ms.Chloe. Ta nechala na svůj růžový Mercedes nazout 24-palcové disky Terra Series Gambe-1 od společnosti Forgiato, která zajistila nafocení celého stroje.
Černo-růžové disky nesou výrazné 37-palcové terénní pneumatiky, které však slouží pouze jako ozdoba. Nejčastější trasa Gčka totiž vede jen po místních silicích a dálnicích. Úspěšné kadeřnici však na volbě auta skutečně záleželo, neboť za něj musela utratit minimálně 225 000 dolarů (4,8 milionu) a to nepočítáme náklady za další úpravy.
I think us bad b*tches is a gift from GOD , I think u broke h*es need to get a job 😉 #cardib #forgiatoshoot #barbielife
Dobrou zprávou je však skutečnost, že v případě prodeje lze vůz snadno uvést do normálního stavu. Růžová barva na vozidle je totiž pouze folie, kterou lze snadno odstranit (což doufáme, že někdo brzo udělá).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.