Nový moderátor TopGear prodává 13 svých aut, chce za ně stovky milionů

ar2, 15. srpna 2015, 10:00 Google+

Nový moderátor Top Gearu nepatří k huďasům, jeho jmění je v hodnotě téměř dvou miliard korun, přesto prodává dvanáct svých aut. Čeká za ně horentní sumu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Málo kdo ví, že Chris Evans, nový moderátor Top Gearu na BBC má tak velké jmění. Za jeho obchodní a moderátorskou kariéru vydělal spoustu peněz a nyní jeho jmění má hodnotu v přepočtu téměř dvou miliard korun. Vrchol kariéry, tedy moderování Top Gearu mu sice zřejmě vynese pár milionů navíc, ale to je spíše koníček, než business.

I přesto, jak velké jmění má, prodává třináct svých sběratelských kousků, přičemž z nich jsou čtyři vzácné modely Ferrari (celkem z 6 vozů Ferrari). Konkrétně se jedná o tyto vozy:

Ferrari 275 GTB z roku 1966 (odhad ceny 90 – 110 milionů)

Ferrari 365 GTS/4 Spyder z roku 1971 (odhad ceny 87 až 98 milionů)

Ferrari 250 GT Lusso Berlinetta z roku 1963 (odhadní cena 53 až 67 milionů)

Ferrari 275 GTS Spyder z roku 1965 (odhadní cena 50 až 60 milionů)

Ferrari 250 GT SWB Replica z roku 1963 (odhadní cena 19 až 23 milionů)

Jaguar XK120 Roadster z roku 1949 (odhadní cena 12 až 14 milionů)

Jaguar XK SS Replica z roku 1988 (odhadní cena 12 až 14 milionů)

Chitty Chitty Bang Bang Replica (odhadní cena 9 až 13 milionů)

Mercedes-Benz 280 SL z roku 1970 (odhadní cena 3,8 až 5 milionů)

Ferrari 328 GTS Targa z roku 1989 (odhadní cena 3,8 až 4,9 milionů)

Jaguar XK150 SE z roku 1958 (odhadní cena 2,1 až 2,5 milionů)

Daimler Dart SP 250 z roku 1964 (odhadní cena 1,9 až 2,3 milionů)

Fiat 126 Abarth Replica z roku 1983 (odhadní cena 0,3 až 0,6 milionů)

Vytisknout

Diskuze: Nový moderátor TopGear prodává 13 svých aut, chce za ně stovky milionů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Seat Leon Cupra po vzoru Octavie RS 230 posiluje - anotační foto

Seat Leon Cupra po vzoru Octavie RS 230 posiluje

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud