Po modelu 695 Tributo Ferrari, oslavující značku z Maranella, přichází model odkazující na automobilku s trojzubcem ve znaku. Speciální edice modelu Abarth 500 s označením 695 Tributo Maserati nabídne vyšší výkon a několik designových úprav inspirovaných značkou Maserati.
Malý hatchback pohání stejný 1.4 litrový čtyřválcový motor jako model Abarth 500, ovšem s výkonem 180 koní. Motor je spojen se šestistupňovou robotizovanou převodovkou a pohání kola přední nápravy. O sportovní zvuk vozu se stará výfuk s dvojitou koncovkou, jejíž tvar se inspiruje výfukem modelu Maserati GranTurismo.
Sedmnáctipalcová kola jsou kopií disků Neptune, které používají modely značky Maserati. O bezpečné zastavení vozu se starají brzdy Brembo o průměru 305 mm.
Vnitřek vozu zdobí sedadla potažená béžovou kůží s názvem Poltrona Frau. Stejný odstín kůže je také na volantu, kde je použit v kombinaci s kůží černou. Palubní desku zdobí dekory v „karbonovém“ designu a pocit luxusu doplňují hliníkové pedály.
Model bude představen v březnu v Ženevě. Cena vozu oznámena nebyla, ale je pravděpodobné, že se bude pohybovat okolo částky 1 150 000,- Kč, za kterou se prodával model Abarth 695 Tributo Ferrari. Limitovaná edice bude vyrobenou pouze v 499 kusech, což ji, spolu s vysokou cenou, zajistí punc jedinečnosti.
Tip: Podívejte se také na náš Velký přehled ženevských novinek!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.