Automobiloví veteráni z třicátých a čtyřicátých let jsou neuvěřitelně ceněny, zvláště jsou-li v bezchybném stavu. Jistě si tak dokážete představit jak vzácné a ceněné bude Bugatti Type 57C Atlante v dokonalém stavu.
T57 vnikl v roce 1934 jako náhrada modelu T55. Pod těmi úžasnými, elegantními a svůdnými křivkami je podepsán sám Jean Bugatti, syn zakladatele Ettoreho Bugatti.
Pod kapotou Atlante pracuje řadový osmiválec 3257 cm³ DOHC s kompresorem a výkonem 160 koní. Díky tomu nebylo pro tento vůz problém zdolání rychlostní hranice 200 km/h.
Nyní může být tento rychlík z třicátých let Váš. Jeden z 32 vyrobených kusů totiž míří do New Yorské pobočky aukční síně Sotheby's. Aukce proběhne již 10. prosince. Pokud tak přemýšlíte o vhodném vánočním dárku pro svého známého neváhejte a bookujte let do USA.
Měli by jste si ale připravit pořádně naditou peněženku. Odhaduje se, že konečná ceny by mohla zdolat hranici deseti milionů amerických dolarů, čili 240 000 000,- Kč.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?