Je až s podivem, na jak rozdílné chování v dopravě lze u ostatních národů narazit. Kouzelné je však to, že zatímco na nás mohou následující záběry působit jako zmatek a chaos, pro místní obyvatele je to standard, který má svá pravidla.
Ve výsledku tedy můžeme Indické řidiče označit za velmi schopné, s dobrou úrovní předvídání, jelikož doprava v Indii je opravdu hustá. Běžné čtyřproudové silnici nebývají nijak značené a aby toho nebylo málo, většina aut ani není vybavena blinkry či zpětnými zrcátky. Pro domácí to však nečinní žádný problém. Změnu směru si odmávnou vystrčenou rukou, to vše za podpory hlasitého troubení.
Oblíbeným prostředkem, který často slouží pro přepravu celých rodin, jsou motocykly. Mezi muže a ženu není problém vtěsnat hned několik dětí. Kdo nemá na motorku, jezdí na kole. Ti nejchudší pak táhnou svůj vozík sami. Díky různorodosti dopravních prostředků jsou tak ulice opravdu velmi živé, a připomínají spíše mraveniště.
Podle cestopisů jsou ale těmi nejhoršími účastníky silničního provozu řidiči tříkolových rikš a taxíků. Zpravidla jsou prý negramotní a neznají ani plán města. Nicméně, jak je dobře vidět z přiložených videí, hustá doprava řidičům v Indii prostě nevadí, a navíc, bez jediné nehody. Za to si místní zaslouží velký respekt.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.