Veterán

Škoda Sport

Škoda Sport z ročníku 1950 startuje již podruhé ve veteránském závodě Le Mans Classic

Volkswagen Passat GTE

Passat je desítky let stálicí, dnes má ale těžké soupeře v SUV

Hispano-Suiza 25/100 KS

Škoda Hispano-Suiza: Znovuzrození prvorepublikového skvostu

Škoda 105

Retro test: Škoda 105 L, přeceňovaný krám, nebo perspektivní veterán?

Dealer BMW Renocar se hodlá stát centrem pro oldtimery

Byznys s veterány na vzestupu. Vtrhne do něj velký hráč?

Trabant 601

Trabanty a Wartburgy minulostí? Velký omyl...

BMW Z1

Roadster BMW Z1 obchodní cíle nenaplnil, mít ho ale dnes v garáži...

Škoda 1100 OHC

ŠKODA AUTO představila videocast o modelu 1100 OHC Coupé

Polopásová liška

Unikátní polopásové vozidlo na základě modelu T1

Aston Martin chystá obnovenou výrobu 25 modelů DB5 s výbavou ve stylu Jamese Bonda

Do dražby míří Aston Martin DB5, který vlastnil Sean Connery

Porsche 911 Carrera RS 2.7

Padesát let Porsche 911 Carrera RS 2.7

Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut z roku 1955 se stal nejdražším prodaným automobilem všech dob

Svět má nového nejdražšího veterána. Ferrari pokořil odvěký rival

BMW M1

Legendární BMW M1 může být vaše, prodává se v Praze, ale její cena není pro každého

Škoda 1100 OHC

Znovuoživená Škoda 1100 OHC Coupé, pouhých 555 kg a maximální rychlost až 200 km/h

ŠKODA SPIDER R5

ŠKODA SPIDER již před 46 lety uměla z 0 na 100 km/h za 4 s!

Jeep Willys

Test: Jeep Willys, legenda U.S. Army

Škoda Favorit

Závodní Škoda Favorit s třináctistovkou porážela dvoulitrové soupeře

Škoda Felicia

Uložit peníze do veteránů? Průzkum ukázal, kolik stojí průměrný roční provoz

Penthouse CX

Penthouse CX Dubicamper, nejrychlejší obytný vůz své doby, ve kterém nic nechybělo

Volkswagen Beetle

Chybělo málo a vše bylo jinak. Co má společného britský major a slavný "Brouk"?

Škoda 180/200 RS

Vyrobili jen tři. Znáte Škody 180/200 RS, málo známé "Porsche východu"?

Škoda Rapid s motorem o objemu 1289 cm³ a výkonu 46 kW měla díky podobné koncepci v Británii přezdívku “Porsche chudých”

Ikonické Škody z osmdesátek zařazeny mezi sdílené vozy

Sbarro Super Eight

Nejšílenější Hot Hatch osmdesátek? Zřejmě Sbarro Super Eight s motorem V8 od Ferrari