Tesla Model S udává menší ztráty při nabíjení, než je tomu ve skutečnosti

ar5, 4. srpna 2014, 16:03 Google+

A máme tu další zprávu týkající se elektromobilu Tesla Model S, která nám opět dokazuje, že vůz není tak dokonalý, jak se zdá.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Jeden americký majitel Modelu S totiž při běžném dobíjení vozu zjistil, že při nabíjení skrze tovární nabíječku se ztrácí 18,5 procent elektřiny, automobil přitom uvádí jen poloviční hodnotu. Rob M. využívá svou Teslu Model S den co den a tak si dal práci a přeměřil udávané ztráty, což asi neměl dělat. Jeho vůz je nabíjen převážně z domácí sítě, konkétně ze zásuvky Nemo 14-50.

V ní je napětí 240 voltů a 40 ampér, přičemž zásuvka je určena pro přísun elektřiny přístrojům s vysokým nárokem na odběr elektřiny. Rob při nabíjení vozu ještě následně připojil digitální měřič průtoku napětí a výsledkem byl více než šokován. Podle automobilky je nabíjení účinné na 91 %, Rob ovšem změřil efektivitu čítající pouhých 81,5%. Robovi M. přitom trvalo nabití Tesly celkem 10 hodin a 52 minut, firma Tesla ovšem pro změnu uvádí čas 9 hodin a 44 minut, takže se někde stala chyba.

Je potřeba uvést, že Rob M. nenabíjel svůj vůz rychlonabíječkou, která dobití vozu zrychlí na polovinu času. Tak či tak, Tesla má další vroubek u svých klientů a je možná dobře, že měření nebylo uskutečněno na více kusech, možná bychom se dočkali i nějakých reklamací.

zdroj: Autoexpress.co.uk

Vytisknout

Diskuze: Tesla Model S udává menší ztráty při nabíjení, než je tomu ve skutečnosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Subaru Outback

TEST: Subaru Outback 2.5i Lineartronic Sport Line – sportovní jen naoko?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud