Ruská společnost Aviar Motors vyvíjí nový model pod názvem Aviar R67. Z uhlíkových vláken postavený Ford Mustang má být jedním z nejrychlejších elektromobilů na světě.
Ruská společnost Aviar Motors vzala vzhled kladného Muscle car Fordu Mustang Fast back, ale místo očekávané V8 se pod uhlíkovým kabátem objevila techniku z Tesly Modelu S. R67 jezdí na podvozku Tesly Modelu S s baterií o kapacitě 100 kWh a dvěma elektromotory. Díky výkonu 617 kW (840 koní) zvládne výrazněji lehčí Fast back zrychlit z 0 na 100 km/h za fantastických 2,2 s a dosáhnout maximální rychlosti až 250 km/h.
Při prostém přesunutí karoserie původního Mustangu na podvozek Tesly by výsledná váha elektromobilu byla příliš vysoká a proto se konstruktéři uchýlili k náročné výrobě všech povrchových dílů z uhlíkových vláken. To zaručuje udržení váhy na uzdě, což přispívá k nejen úžasným dynamickým schopnostem, ale také napomáhá k lepší ovladatelnosti a co je u elektromobilů neméně důležité, je dlouhý dojezd na jedno nabití.
O tom, že Aviar R67 sdílí techniku s Teslou se můžeme přesvědčit pohledem do interiéru vozu. Zde jsou některé vypůjčené komponenty viditelné na první pohled. Tím pro Teslu nejtypičtějším je velká obrazovka multimediálního systému. Avšak interiér také prodělal mnoho změn, aby se od Tesly odlišil. Můžeme jmenovat kruhové výdechy ventilace, novou digitální přístrojovou desku a tříramenný volant.
Ruská společnost Aviar Motors tvrdí, že R67 je schopen na jedno nabití ujet až 507 km. Cena prozatím není zveřejněna, ale již nyní je jasné, že určitě nebude nízká.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?
Čínská automobilka BYD pracuje na své expanzi v Německu a přivádí na trh kompaktní SUV Atto 2. Zároveň plánuje výrazné posílení své dealerské sítě ještě před koncem roku.
Lamborghini chystá revoluci – jeho první elektromobil bude zároveň nejsilnějším vozem v historii značky. Italská automobilka vsadí na špičkovou platformu koncernu VW Group, která slibuje extrémní výkon i luxusní technologie.
Xiaomi, známý především jako výrobce mobilních telefonů a elektroniky, se loni odvážně pustil do automobilového průmyslu se sedanem SU7. Jeho ambice ale nezůstaly u prvního kroku – brzy následovala prémiová verze Ultra, která se právě dostala do prodeje. Nový model překvapil trh svou výrazně nižší cenou, než se původně očekávalo.
Společnost Nissan potvrdila, že k 1. dubnu letošního roku skončí ve funkci generálního ředitele Makoto Uchida. Jeho nástupcem se stane Ivan Espinosa, dosavadní ředitel plánování, který se tímto krokem stane čtvrtým generálním ředitelem společnosti za posledních osm let.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.