Jak název napovídá, auto je založeno na bázi modelu RS5 Coupé , ale místo 4,2-litrového zážehového motoru V8 se pod kapotu dostal 3,0-litrový šestiválec TDI, který byl vybaven elektricky poháněným kompresorem. Naftová jednotka produkuje výkon 385 koní a 750 Nm točivého momentu a je připojena k osmistupňové samočinné převodovce, která posílá výkon na všechna kola.
Toto nastavení umožňuje, aby kupé zrychlilo z 0 na 100 km/h za přibližně čtyři sekundy a dosáhlo maximální rychlosti přesahující metu 280 km/h. Zajímavostí je i spotřeba, která by v kombinovaném cyklu neměla přesáhnout 5 litrů na 100 km. Pro srovnání, standardní RS5 má výkon 405 koní a 430 Nm točivého momentu, z 0 na 100km/h zrychlí za 4,6 sekundy a dosáhne elektronicky omezené rychlosti 250 km/h.
Zdroj: Audi přes Auto Motor und Sport