Nový Hyundai i20 je docela zajímavé auto, které ve své druhé generaci nemá nouzi o nové majitele. V Indii se však objevilo něco, co je hodně zajímavou "verzí" současné i20.
Samozřejmě, že i v dnešní době čelí Hyundai stále některým posměškům, a to především díky nevalné kvalitě vozů, které firma vyráběla například na přelomu tisíciletí. To samé platí zřejmě i v Indii, kde si jeden tamní majitel nechal svou i20 "přelepit" na Range Rover.
Přiložené snímky z Indie ukazují, že majitel si chtěl nejspíš ze své i20 udělat kopii Range Roveru Evoque. Aby byl efekt co nejlepší, nenapadlo jej nic lepšího, než sehnat originál nápisy Range Rover a umístit je na kapotu a zadní dveře.
To, jak moc se majiteli vozu transformace na Range Rover povedla, to posuďte sami. Za nás je to však na palec dolů, k model Evoque má i takto upravený Hyundai i20 opravdu daleko.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.