Máme nové podrobnosti o Fordu Focus RS. Sprint z 0 na 100 km / h dá za 4,7 sekundy

ar5, 16. září 2015, 15:40 Google+

Americká automobilka Ford se rozhodla ve Frankfurtu odhalit kompletní technické parametry vysoce výkonného Focusu RS třetí generace.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Konečně máme všechny šťavnaté detaily o Focusu RS a je nutné uznat, že to stojí za to. Jedná se totiž o nejrychlejší model RS v nabídce Fordu k dnešnímu dni. Čísla ukazují, že sprint z 0-100 km / h zvládne za 4,7 sekundy a maximální rychlost činí 266 km / h. Pokud se tedy budete chtít s tímhle monstrem honit, i německá  vysoko výkonnostní premiová značka vám na to nebude stačit, pokud si tedy nenecháte odblokovat omezovač rychlosti.

img-responsive

Ford Focus | foto: Ford

O všechno se přitom postará 2,3-litrový turbomotor EcoBoost, který generuje na obě nápravy pošle až 350 koní a 440 Nm točivého momentu. Pohonná jednotka navíc disponuje funkcí overboost, která po dobu 15 sekund zvýší točivý moment na 470 Nm. Zároveň se jedná o první Focus RS, který byl vybaven speciálním řídícím systémem a pohonem všech kol AWD. 

Ford již přijímá první objednávky a s prvními evropskými dodávkami se počítá na začátku roku 2016. V Německu už Focus RS 3. generace má i svou cenu, a to 39 tisíc eur.

Vytisknout

Diskuze: Máme nové podrobnosti o Fordu Focus RS. Sprint z 0 na 100 km / h dá za 4,7 sekundy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Koncept Peugeotu 2008 GTi

Okořeněný Peugeot 2008 GTi se možná stane realitou

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud