Milovníci talianskych superšportov, toto je niečo pre vás. Lamborghini oznámilo, že vyrobilo 10 000 kusov modelu Gallardo.
Výrobca týchto štýlových superšportov je týmto výkonom milo potešený, a poukazuje na to, že Gallardo je najúspešnejší model aký kedy Lamborghini vyrobilo.
"Talianska značka Lamborghini je extrémna, nekompromisná. Lamborghini Gallardo hralo príkladnú úlohu pri definovaní a realizácii povesti našej značky na svetových trhoch. Dnes má Lamborghini zastúpenie v 45 krajinách a naše modely predáva viac ako 120 autorizovaných predajcov. Prítomnosť modelu Gallardo zohráva významnú úlohu v raste a uznaní našej značky." povedal Stephan Winkellmann prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Automobili Lamborghini.
My si myslíme, že Lamborghini Gallardo hrá dôstojnú hru so svojimi súpermi či už z radov Ferrari, Aston Martin atď. Predsa len, rozzúrený býk na kapote má svojho špecifického ducha...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?