Krátce po hurikánu Harvey, který doslova zpustošil část Texasu, se na USA přiřítil hurikán Irma, který si to tentokrát namířil na Floridu. Zdejší obyvatelé po zprávách z Texasu nechtějí nic podcenit a tak se na blížící se hurikán dobře připravili, včetně mnohých prodejců automobilů.
Jedním z nich je i společnost "Porsche West Broward", která v USA provozuje jeden z největších autosalonů Porsche. Aby zaměstnanci ochránili co největší množství nabízených vozů, museli jich do interiéru budovy vměstnat více než 300! Mají k tomu ovšem pádný důvod - celková hodnota vozů se odhaduje na několik milionů dolarů.
Záběry z příprav v Porsche West Broward se objevili na jejich YouTube účtu, kde se můžeme stát svědky, jak zaměstnanci společnosti skládají jedno Porsche vedle druhého, přičemž vzdálenost mezi jednotlivými vozy se počítá do deseti centimetrů.
Zaměstnanci nejdříve zaplnili kompletně celé první patro, kde s místem šetřili jak to jen bylo možné - v případě záplav totiž zde umístěné vozy budou asi jako jediné zcela v bezpečí. Když ale došlo místo v horním patře, začali se vozy navážet i do přízemí, kde byl také využitý každý centimetr. Některé vozy tak nakonec zůstaly na montážních rampách servisu, aby pod nimi mohly být zaparkovány další automobily.
Autosalon Porsche West Broward se nachází poblíž Miami, které naštěstí zůstává stranou hurikánu, jehož oko se pohybuje podél západního pobřeží Floridy. Ovšem i tak bylo Miami poměrně silně zasaženo a nyní nezbývá než čekat, zda opatření učiněná zaměstnanci byla dostačující, případně jaké škody zde hurikán napáchal.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?