Jednou z nejočekávanějších novinek autosalonu v Los Angeles, Cadillac ATS-V Coupe, přistižen ve finální podobě.
Přímý konkurent pro Německého hřebce, BMW M4, byl zachycen při focení produktových fotografiích, tím pádem bez jakékoliv kamufláže. Svalnaté křivky atleta, který se nebude bát vyzvat na souboj nejen M4, ale také třeba RS4, C-Class 63 AMG a nebo dokonce Jaguar F-type.
Pod kapotou se bude nacházet nejnovější dvojitě přeplňovaný šestiválec s objemem 3,6 litru. Ten vyprodukuje výkon 425 koní (317 kW) a bude je přes osmistupňový automat posílat na zadní kola. Na přání by měl být k dispozici i pohon všech kol, ale to zatím není potvrzeno. Svůj debut si odbyde na autosalonu v Los Angeles, který se koná již příští měsíc. Do prodeje se dostane již příští rok a do Evropy se díky individuálním dovozů, jisto jistě podívá také.
Zdroj: Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.