V Paříži představený pluq-in hybrid Asterion LPI910-4 je sice také čtyřkolka, ale umí jezdit jen jako předokolka. V předu jsou elektromotory s výkonem 300 koní, které pohání přední kola. Vzadu je umístěný desetiválcový agregát o objemu 5,2 litru a výkonu 610 koní, dobře známý z Huracánu, který pohání ty zadní.
Elektromotory pohání elektrická energie z lithium-ionových baterií, které jsou umístěny mezi předními sedadly. Dobíjí se klasicky ze zásuvky, nebo rekuperací a údajně plně nabyté vystačí na dojezd 50 km. Vůz v tu chvíli má poháněná jen přední kola, maximální rychlost je 126 km/h a celý tento režim se nazývá Z neboli Zero Emissions.
V kombinaci s desetiválcem disponuje Asterion výkonem 910 koní, maximální rychlost je 320 km/h a na stovku zrychlí během tří sekund. Kombinovaná spotřeba benzínu se srazila na neuvěřitelných 4,2 litru na 100 km.