Podle generálního ředitele Helmuta Pankeho si nový model musí získat na trhu dobrou pozici stejně jak tomu bylo u ostatních modelů. ”Každý model musí splnit určité cíle výnosnosti. V případě řady 1 nebudeme dělat žádné výjimky,“ uvedl Panke v pondělním rozhovoru pro Financial Times Deutschland. Jednu výjimku však automobilka BMW přeci jen učinila. A to v případě Mini, které dostalo prostor k docílení zisku sedm let, což je životnost jednoho modelu. "S Mini jsme začínali zcela od nuly," sdělil Panke.
Podle internetového magazínu Wheels24 měla být nová jedničková řada představena na letošním autosalónu v Ženevě. BMW však uvedení modelu oddálila. Prodejci v Jižní Africe nicméně podle serveru již nyní přijímají na nový vůz objednávky. Na trh má jedničková řada vstoupit se základní nabídkou benzínových motorů 1,8 a 2,0 l. Chybět by neměl ani dvoulitrový turbo diesel.
Komerční sdělení