Honda poslala svůj sporťák NSX do důchodu již před několika lety. Nástupce se však pilně připravuje.
Honda neboli Acura NSX, legandární sporťák, se již testuje. Špionážní video z tohoto testu je přiloženo níže. Z muly, která se zatím prohání ve velmi upraveném kabátku Hondu S2000, toho příliš nepoznáme. Proto musíme pro neoficiální informace jinam.
Předně ještě není rozhodnuto o tom, bude-li se tato generace opravdu nazývat NSX, jakkoliv je to pravděpodobné. Motor bude uložen vepředu a bude pohánět zadní kola. Pod kapotu se bude umisťovat buď osmiválec, nebo dokonce i desetiválec.
Je pravděpodobné, že studie bude představena již příští rok na některém z autosalonů, nejspíše však v USA.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?