Chvíli po premiéře nového BMW 6 Gran Coupe je tu i verze nazvaná M Sport. Písmenko M napovídá, že se tu trochu ladilo, ale bohužel jen na vzhledové stránce
BMW 6 Gran Coupé stojí na pomezí mezi sedany třídy 5 a 7. Oproti jinak luxusněji a manažerštěji laděným sedanům směřuje tento vůz na klientelu žádající o něco sportovnější požitek z jízdy.
Tomu odpovídá i nabídka ladění jménem M Sport. Bohužel, žádné motorové ani podvozkové ladění tu nenajdeme, ale zato je k dispozici nový nárazník, prahy a další detaily alespoň s aerodynamickou funkcí.
M Sport je nicméně hlavně o vzhledu, proto nabídne také chromované koncovky výfuku, mlhovky z LED a další detaily. Jistě prospějí také devatenáctipalcová kola, která bude možné vyměnit za disky s průměrem rovných 20 palců.
K dispozici mají být dvě barvy. Tou žádanější jistě bude černá metalíza (na obrázku), ale BMW nabídne i červenou.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?