Chvíli po premiéře nového BMW 6 Gran Coupe je tu i verze nazvaná M Sport. Písmenko M napovídá, že se tu trochu ladilo, ale bohužel jen na vzhledové stránce
BMW 6 Gran Coupé stojí na pomezí mezi sedany třídy 5 a 7. Oproti jinak luxusněji a manažerštěji laděným sedanům směřuje tento vůz na klientelu žádající o něco sportovnější požitek z jízdy.
Tomu odpovídá i nabídka ladění jménem M Sport. Bohužel, žádné motorové ani podvozkové ladění tu nenajdeme, ale zato je k dispozici nový nárazník, prahy a další detaily alespoň s aerodynamickou funkcí.
M Sport je nicméně hlavně o vzhledu, proto nabídne také chromované koncovky výfuku, mlhovky z LED a další detaily. Jistě prospějí také devatenáctipalcová kola, která bude možné vyměnit za disky s průměrem rovných 20 palců.
K dispozici mají být dvě barvy. Tou žádanější jistě bude černá metalíza (na obrázku), ale BMW nabídne i červenou.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.