Chvíli po premiéře nového BMW 6 Gran Coupe je tu i verze nazvaná M Sport. Písmenko M napovídá, že se tu trochu ladilo, ale bohužel jen na vzhledové stránce
BMW 6 Gran Coupé stojí na pomezí mezi sedany třídy 5 a 7. Oproti jinak luxusněji a manažerštěji laděným sedanům směřuje tento vůz na klientelu žádající o něco sportovnější požitek z jízdy.
Tomu odpovídá i nabídka ladění jménem M Sport. Bohužel, žádné motorové ani podvozkové ladění tu nenajdeme, ale zato je k dispozici nový nárazník, prahy a další detaily alespoň s aerodynamickou funkcí.
M Sport je nicméně hlavně o vzhledu, proto nabídne také chromované koncovky výfuku, mlhovky z LED a další detaily. Jistě prospějí také devatenáctipalcová kola, která bude možné vyměnit za disky s průměrem rovných 20 palců.
K dispozici mají být dvě barvy. Tou žádanější jistě bude černá metalíza (na obrázku), ale BMW nabídne i červenou.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?