Tatra 603 Team a závodní speciál ECORRA

ar1, 7. prosince 2003, 23:49 Google+

Počátky týmu sahají do roku 1991, kdy bratři Stanislav, Zdeněk a Jaromír Hajduškové zahájili renovaci vozu Tatra...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

603 v provedení žlutočervené soutěžní verze z let 1961 - 64.

Tato renovace měla sloužit k ověření, zda jsou schopni restaurovat závodní auto jejich otce z roku 1967, nalezené na zahradě nedaleko Kopřivnice.

Od roku 1993 se s touto Tatrou zúčastňovali veteránských soutěží a zároveň pracovali na renovaci další, tentokrát oranžovo - černé ostré závodní verze T603 B5.

Od roku 1996 se tým s tímto vozem, představeným v květnu téhož roku v muzeu Tatra v Kopřivnici, pravidelně účastní závodů na okruzích a do vrchu v MČR. Pravidelně se také účastníme norské Rally Trondelag, kde společně s norským spolujezdcem Oddvarem Karlsenem sbíráme vavříny v kategorii veteránů.

V roce 2000 na základě schválení továrny Tatra Kopřivnice oficiálně vznikl Tatra 603 team a od tohoto roku také máme k dispozici speciál Tatra Ecorra Sport V8, který jsme upravili do závodní podoby a od té doby prochází neustálým vývojem. S tímto vozem bojujeme v seriálu MČR závodů na okruzích, kde se zaměřujeme hlavně na vytrvalostní závody.
Sídlo týmu je v Kopřivnici, kde také probíhá většina prací na obou vozech.

Tým disponuje dvěma naprosto vyjímečnými vozy, které jsou pro média i veřejnost velmi zajímavé - prvním je historická Tatra T2 603 B5, se kterou se účastníme závodů historických vozů do vrchu, na okruzích a vybraných soutěží v ČR i v zahraničí.

Druhým je Tatra Ecorra V8 Sport postavená na kratším podvozku luxusní limuzíny T700 jako speciál pro překonání českého rychlostního rekordu, kterou jsme upravili pro závody na okruzích.

Děkujeme týmu Tatra 603 za tyto zajímavé materiály, které dokazují, že v českých rukou je možné vyrobit plnokrevný závodní superspeciál. Přejem do další závodů mnoho úspěchuů a také hodně sponzorů.

Materiály: Tatra 603 Team

Vytisknout

Diskuze: Tatra 603 Team a závodní speciál ECORRA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Audi A8 L 6.0 quattro - 12 válců, nová tvář - anotační foto

Audi A8 L 6.0 quattro - 12 válců, nová tvář

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud