Společnost Wat Ford z Thajska, která se specializuje na tuning a prodej autodílů stejnojmenné americké značky, představila svůj nový projekt. Překvapivě jen u optického tuningu nezůstalo.
Thajská firma na svém oficiálním YouTube profilu zveřejnila svou novinku v podobě přepracovaného pick-upu Ford Ranger. Ten dostal zcela nový nárazník, masku chladiče a světla s přepracovanou optikou. Výsledek ne náhodou připomíná kultovní Fordův sportovní vůz Mustang. Dále si můžeme všimnout rozšířených blatníků, pod nimiž se nacházejí nová široká kola Force Offroad s terénními pneumatikami.
Krom vzhledu se tvůrci Ranger Mustangu podívali i na podvozek. Ten je teď na vzduchových měchách, což umožňuje měnit světlou výšku v poměrně značném rozsahu.
O nějakých změnách v interiéru či pod kapotou se Thajci nezmiňují. Dodat tak můžeme je, že na domácím trhu firmy Wat Ford jsou Rangery poháněni buď turbodieselovým čtyřválcem o objemu 2.2 litru a výkonu 160 koní, popřípadě bi-turbo "dvoulitrem" o výkonu 180 koní.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?