Ani kdekým opěvovaná Škoda Auto není nejkvalitnějším výrobcem aut, což je zkrátka holý fakt. Nedávno však svou nespokojenost s kvalitou své trojkové Octavie projevil dost výrazně jeden indický majitel.
Vše se týkalo nedostatečně kvalitního vyřízení reklamace. Jeho bílá Octavie na litých discích proto skončila zapřažená za dvěma osly. Tím prý Ind upozornil na velký nezájem dealera o problémy s vozem. Jenže takový protest se nevidí každý den a tak si jej všimla indická média.
V podstatě ale šlo o to, že podle všeho majitel namontoval na svůj vůz neschválené příslušenství, s čímž tamní prodejce nesouhlasil. I tak se ale obyvatelé města Ludhiana na severozápadě Indie dočkali zajímavého protestu.
Ještě zajímavější je fakt, že Octavie prý vyšla na 2,5 milionu rupií (lehce přes 950 tisíc Kč a byla takřka v plné možné výbavě. Od roku 2015, kdy jí Ind zakoupil, však auto stíhal jeden problém za druhým. Tamní dealer si ale nevěděl rady a dokonce se naštvaný majitel obrátil i na české vedení značky.
Jak celá věc dopadne, není jasné, ale je jasné, že svou škodovku majitel zviditelnil více než dost. Navíc, škodovce klesají v Indii prodeje. A jestliže se takové problémy týkají většího počtu indických Octavii, pak si vedení koncernu VW musí zřejmě sypat popel na hlavu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.