Ani kdekým opěvovaná Škoda Auto není nejkvalitnějším výrobcem aut, což je zkrátka holý fakt. Nedávno však svou nespokojenost s kvalitou své trojkové Octavie projevil dost výrazně jeden indický majitel.
Vše se týkalo nedostatečně kvalitního vyřízení reklamace. Jeho bílá Octavie na litých discích proto skončila zapřažená za dvěma osly. Tím prý Ind upozornil na velký nezájem dealera o problémy s vozem. Jenže takový protest se nevidí každý den a tak si jej všimla indická média.
V podstatě ale šlo o to, že podle všeho majitel namontoval na svůj vůz neschválené příslušenství, s čímž tamní prodejce nesouhlasil. I tak se ale obyvatelé města Ludhiana na severozápadě Indie dočkali zajímavého protestu.
Ještě zajímavější je fakt, že Octavie prý vyšla na 2,5 milionu rupií (lehce přes 950 tisíc Kč a byla takřka v plné možné výbavě. Od roku 2015, kdy jí Ind zakoupil, však auto stíhal jeden problém za druhým. Tamní dealer si ale nevěděl rady a dokonce se naštvaný majitel obrátil i na české vedení značky.
Jak celá věc dopadne, není jasné, ale je jasné, že svou škodovku majitel zviditelnil více než dost. Navíc, škodovce klesají v Indii prodeje. A jestliže se takové problémy týkají většího počtu indických Octavii, pak si vedení koncernu VW musí zřejmě sypat popel na hlavu.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?