Nový Fiat Panda

Petr Horák, 1. října 2003, 18:30 Google+

Při veškerém komfortu dneška a technologii zítřka je Panda všestranným řešením.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Odveze Vás kamkoli, za každodenními povinnostmi i za dobrodružstvím. Se svými 354 cm délky je nová Panda agilním vozidlem, které lze těžko definovat: profil vycházející ze sedanu je zde spojen s robustností víceúčelového vozidla. Svoji vitalitou nemá srovnání.

Zvýšený posaz řidiče, řadící páka na středovém panelu, vynikající viditelnost a prostornost interiéru, tři brilantní motory - to vše pro skvělý požitek z jízdy. Namátkou jmenujme několik dalších benefitů vozu Panda:

Posilovač řízení Dualdrive
Stačí stisknout tlačítko a zaparkujete jedním prstem, a to díky dvěma jízdním programům, které lze volit na přístrojovém panelu. Režim Normal nabízí citlivější řízení, režim City usnadňuje parkování.

Senzor parkování
Parkovací čidla, umístěná v zadním nárazníku, se aktivují automaticky, jakmile zařadíte zpátečku. Pomocí akustické signalizace Vás upozorňují na případnou překážku za vozem. S přibližující se překážkou se frekvence "pípání" zrychluje.

Klima a komfort
Manuální či automatická klimatizace s možností vnitřní cirkulace vzduchu. Stěrače s inteligentním mytím snázeji zbavují čelní sklo všech nečistot. Dálkové ovládání centrálního zamykání a elektricky nastavitelná zpětná zrcátka - vše pro maximální komfort.,

Audio výbava
Pro relaxaci při hudbě je k dispozici autorádio buď s kazetovým přehrávačem, přehrávačem CD či CD/MP3 a CD měnič. Základní souprava obsahuje 4 reproduktory, ale k dispozici je i hifi souprava se 6 reproduktory a subwooferem o akustickém výkonu 100W, stejně jako ovládání rádia na volantu.

Bezpečnost
Konstrukční bezpečnost: karoserie s vysokou tuhostí a schopností absorbovat nárazovou energii, která úspěšně obstála i v těch nejpřísnějších testech EURO a US NCAP.
Pasivní bezpečnost: nabídka airbagů na špici ve své kategorii (čelní airbagy pro řidiče a spolujezdce, dva boční a dva okenní airbagy).
Aktivní bezpečnost: ABS/EBD a brzdová soustava s dvojitým okruhem.
Nová Panda je zkrátka po všech stránkách bezpečná.
Vytisknout

Diskuze: Nový Fiat Panda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Nový Opel Corsa - Facelift - anotační foto

Nový Opel Corsa - Facelift

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud