Patentový úřad je zlatým dolem pro získávání skic z dosud neexistujících vozů. Mercedes si nechal zaregistrovat vzhled nového protaženého vozu odvozeného od třídy E.
Mercedes Benz S600 Pullman může být pro některé zákazníky až přiliš luxusní, okázalý a asi proto se Mercedes rozhodl zvětšit nebídku těchto protažených limuzín ještě o menší E Pullman.
Jeho vzhled už dnes známe a to díky Evropskému patentovému úřadu, který je děravější než řešeto.
Mercedes připracuje celou paletu vylepšení, počívane prostým natažením rozvoru (pravděpodobně s instalací druhého páru sedadel proti směru jízdy, jak bývá zvykem), až po vsazení třetího páru dveří, kde se dá očekávat, že prostřední lavice bude namířena po směru jízdy.
Čekat docela přirozeně můžeme veškerou luxusní výbavu, ovšem na přesné detaily si ještě musíme počkat.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?