Nedávno se v Austrálii, na Novém Zélandu a na dalších místech světa konaly testovací jízdy několika modelů GWM, které přilákaly mnoho nadšenců terénních vozidel ukázkou přímo na místě. Tisková zpráva ČTK informuje, že GWM POER má dobrou pověst mezi mnoha odborníky a autoritativními médii díky svému úžasnému vnějšímu designu, vynikajícímu a plynulému systému pohonu a mimořádné inteligentní technologii.
Po testovací jízdě přední australské médium Carsales pochválilo GWM POER za moderní vzhled, všestranný asistenční systém řidiče a špičkový dálkový airbag a dodalo, že tento model získal v roce 2021 od nezávislé bezpečnostní agentury ANCAP pětihvězdičkové hodnocení bezpečnosti podle nových standardů. Časopis Wheels ocenil GWM POER jako perfektní volbu pro fanoušky pick-upů s vynikajícími terénními vlastnostmi, luxusním a nádherným designem interiéru a vysokým výkonem. Podle časopisu Motoring pickup GWM POER vyvinutý a navržený na nejnovější platformě společnosti GWM převrátil tradiční imageové paradigma dvouřadých multifunkčních pick-upů a vyniká svým vzhledem, bezpečností, komfortem a výkonem, čímž oslovuje především australské zákazníky.
Důvodem, proč byl GWM POER tolikrát oceněn, je precizní výzkum uživatelské zkušenosti. GWM POER je prvotřídní výrobek, který vznikl integrací špičkových zdrojů společnosti GWM po celém světě a má nejen vysokou nosnost, ale také nový inteligentní design. Tento model má dokonalou konfiguraci, která uspokojí všechny požadavky majitelů. Velikost karoserie vozidla je natolik dostatečná, že si majitelé mohou vzít s sebou stan, motorový člun nebo jízdní kolo a vyrazit za zábavou. Velmi prostorná kabina umožňuje majitelům se během dlouhé cesty libovolně natáhnout a měkká kožená sedadla poskytují mimořádné pohodlí. Hladina hluku a vibrací (NVH) na úrovni SUV, srovnatelná s luxusními značkami, dává majitelům možnost vychutnat si poslech hudby nebo hovor, aniž by se museli obávat hluku vně kabiny při jízdě v rušných městech. GWM POER je vybaven skvělou kombinací pohonných jednotek 2,0 T+8 AT a čtyřmi jízdními režimy pro jízdu v terénu (standardní/obchodní/sportovní/4L) a je dostatečně silný, aby s ním majitelé mohli jezdit po blátivých štěrkových cestách při kempování nebo se projíždět pouští za dobrodružstvím. Navíc díky hlasovému ovládání, automatickému řízení na úrovni L2, kameře s úhlem 360° a dalším inteligentním technologiím mohou majitelé zažít nový způsob inteligentního cestování, který jim otevírá více scénářů pro řízení pickupů v každodenním životě.
Výjimečná síla výrobku znamená pevný základy pro celosvětový úspěch GWM POER. V budoucnu budou investice do výzkumu a vývoje GWM POER ještě zvýšeny. GWM POER si klade za cíl být pick-upem, který uspokojí zákazníky, a bude i nadále přinášet všem spotřebitelům kvalitnější zážitky z cestování, díky čemuž se čínské pick-upy stanou populárními po celém světě.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.