Nedávno se v Austrálii, na Novém Zélandu a na dalších místech světa konaly testovací jízdy několika modelů GWM, které přilákaly mnoho nadšenců terénních vozidel ukázkou přímo na místě. Tisková zpráva ČTK informuje, že GWM POER má dobrou pověst mezi mnoha odborníky a autoritativními médii díky svému úžasnému vnějšímu designu, vynikajícímu a plynulému systému pohonu a mimořádné inteligentní technologii.
Po testovací jízdě přední australské médium Carsales pochválilo GWM POER za moderní vzhled, všestranný asistenční systém řidiče a špičkový dálkový airbag a dodalo, že tento model získal v roce 2021 od nezávislé bezpečnostní agentury ANCAP pětihvězdičkové hodnocení bezpečnosti podle nových standardů. Časopis Wheels ocenil GWM POER jako perfektní volbu pro fanoušky pick-upů s vynikajícími terénními vlastnostmi, luxusním a nádherným designem interiéru a vysokým výkonem. Podle časopisu Motoring pickup GWM POER vyvinutý a navržený na nejnovější platformě společnosti GWM převrátil tradiční imageové paradigma dvouřadých multifunkčních pick-upů a vyniká svým vzhledem, bezpečností, komfortem a výkonem, čímž oslovuje především australské zákazníky.
Důvodem, proč byl GWM POER tolikrát oceněn, je precizní výzkum uživatelské zkušenosti. GWM POER je prvotřídní výrobek, který vznikl integrací špičkových zdrojů společnosti GWM po celém světě a má nejen vysokou nosnost, ale také nový inteligentní design. Tento model má dokonalou konfiguraci, která uspokojí všechny požadavky majitelů. Velikost karoserie vozidla je natolik dostatečná, že si majitelé mohou vzít s sebou stan, motorový člun nebo jízdní kolo a vyrazit za zábavou. Velmi prostorná kabina umožňuje majitelům se během dlouhé cesty libovolně natáhnout a měkká kožená sedadla poskytují mimořádné pohodlí. Hladina hluku a vibrací (NVH) na úrovni SUV, srovnatelná s luxusními značkami, dává majitelům možnost vychutnat si poslech hudby nebo hovor, aniž by se museli obávat hluku vně kabiny při jízdě v rušných městech. GWM POER je vybaven skvělou kombinací pohonných jednotek 2,0 T+8 AT a čtyřmi jízdními režimy pro jízdu v terénu (standardní/obchodní/sportovní/4L) a je dostatečně silný, aby s ním majitelé mohli jezdit po blátivých štěrkových cestách při kempování nebo se projíždět pouští za dobrodružstvím. Navíc díky hlasovému ovládání, automatickému řízení na úrovni L2, kameře s úhlem 360° a dalším inteligentním technologiím mohou majitelé zažít nový způsob inteligentního cestování, který jim otevírá více scénářů pro řízení pickupů v každodenním životě.
Výjimečná síla výrobku znamená pevný základy pro celosvětový úspěch GWM POER. V budoucnu budou investice do výzkumu a vývoje GWM POER ještě zvýšeny. GWM POER si klade za cíl být pick-upem, který uspokojí zákazníky, a bude i nadále přinášet všem spotřebitelům kvalitnější zážitky z cestování, díky čemuž se čínské pick-upy stanou populárními po celém světě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.