Italský výrobce supersportu Pagani nyní nabízí model Zonda Roadster ve výbavě s označením F, toto výjimečné provedení se vyznačuje silnějším motorem, vylepšenými komponenty a poctivou ruční prací.
7,3 – litrový V12 motor vychází z Mercedesu AMG a pyšní se výkonem 650 koní a 760 N.m. Zajímavější hodnotou je ovšem hmotnost na jednotku výkonu, na jednoho koně připadají dva kilogramy. Dvoumístný roadster pak váží 1,3 tuny. Na stovku se dostane za 3,6 vteřin a dvoustovkou letíte za pouhých 9,8 vteřiny. Maximální rychlost se vyšplhá až k hodnotě 345 km/h.
Pro takto vysokou rychlost bylo třeba pro vůz vytvořit speciální aerodynamiku a příslušné komponenty. Brzdy byly posíleny o keramické kotouče s průměrem 380 mm vpředu a 355mm vzadu. Další lahůdkou je karbonová karosérie či 19-ti palcová kola na přední nápravě, vzadu potom 20“ s pneumatikami o šířce 355. Pagani Zonda Roadster vám sáhne hluboko do kapsy, za cenu 600 tis eur ovšem získáte opravdu kvalitní nářádí.
foto: Autoindex.org
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.