Dle informací agentury Reuters, díky uvedení několika prémiových modelů, jako je elektrická verze Megane, Arkana a Austral, skupina dosáhla 14,1% nárůstu prodejů za dané období a celkově prodala 535 000 automobilů. Tento nárůst ukončil čtyřleté období poklesu.
Společnost dosáhla tržeb ve výši 11,5 miliardy eur (12,60 miliardy dolarů), což je vyšší částka než konsensus analytiků, který odhadoval tržby na 11,08 miliardy eur.
Francouzská automobilka, která byla postižena krizí COVID-19 a nedostatkem čipů více než většina svých konkurentů, se snaží o obrat ve zvýšení zisku prostřednictvím vyšších marží a vývoji nových elektromobilů.
Společnost urychluje uvedení nových modelů tak, aby posílila svůj růst. Plánuje uvést novou verzi SUV svého minivanu Espace a modernizovanou verzi svého nejprodávanějšího městského vozu Clio spolu s dalšími dvanácti novými modely v roce 2024.
Renault potvrdil své plány na rok 2023, včetně cíle dosáhnout provozní marže skupiny nejméně 6 % a volného peněžního toku pro automobilový průmysl ve výši alespoň 2 miliard eur.