Základem edice se stalo V40 R-Design a provedení Carbon má střechu z uhlíkových vláken, kryty vnějších zpětných zrcátek z uhlíkových vláken a jedinečná 19-palcová litá kola. Aby toho nebylo málo, Polestar ještě přidal černé akcenty karoserie a černé koncovky výfukového systému.
Speciální vydání V40ky dostalo i prahové lišty z uhlíkových vláken s nápisem edice a červené bezpečnostní pásy. Po stránce výkonnosti budou pod kapotou edice Carbon k dispozici pouze dva motory.
Prvním z nich je benzínový pětiválec T5 je naladěn z výroby na 253 koní a 400 Nm točivého momentu, což je nárůst o 25 koní a 50 Nm. Podobně je na tom naftové srdce D4 s výkonem 200 koní a 440 Nm točivého moment. U nej činí nárůst výkonu oproti standardu o 16 koní a 40 Nm.
Produkce bude omezena na 343 kusů a model bude k dispozici na trzích ve Francii, Finsku, Japonsku, Švédsku a Nizozemsku.