Změny jsou prakticky jen velmi malé, vůz se chlubí novým čelním nárazníkem s většími vstupy vzduchu, modifikovanými bočními prahy a 17palcovými litými koly v titanovo-šedé barvě. Tmavé jsou i kryty zpětných zrcátek a boční a zadní okna.
Příjemným prvkem ve standardu se stanou zadní LED světlomety a přední mlhovky. Naopak za příplatek si zákazník bude moct dokoupit plnohodnotná čelní diodová světla, která měl nedávno i námi testovaný Leon X-perience a musíme uznat, že svítí náramně.
V kabině se v hlavní roli objeví kůže s červenými kontrastními švy. Ta je přítomna na volantu, hlavici řadící páky a na sedadlech. Červenými švy jsou ozdobeny dokonce i koberečky a středový panel není ošizen o dekory v lesklé černi. Třešničkou na dortu pak jsou podsvícené prahové lišty s nápisem FR Line.
Pod kapotou se ocitnou jen silnější pohonné jednotky, takže do nabídky je zařazen benzínový motor 1,2 TSI o výkonu 86 koní, dále pak motor 1,4 TSI s výkonem 122 koní a nechybí ani 1,6-litrový turbodiesel. Jak je to s cenou a případným prodejem, to zatím výrobce neoznámil.