Ruský automechanik Arthur Tussik je skutečnou živoucí legendou. Díky svým videím, na kterých mění naprosto hrůzostrašné vraky v zánovní vozy, se stal celebritou ve světě automobilových nadšenců
Tentokrát se Arthur Tussik pustil do opravy poměrně vážně poškozeného Mercedesu C300, který musel projít poměrně drsnou dopravní nehodou. Velká část motorového prostoru je totiž zdemolována, nosníky byly ohnuty a poškození utrpěl i pravý zadní podběh a pravé zadní dveře. Náraz byl dokonce tak silný, že vystřelil i boční airbagy.
V porovnání s ostatními vozy, které Arthurovi prošly rukama, se však dá označit poškození tohoto Mercedesu za malichernost. Ještě před začátkem oprav však bylo potřeba zbavit se všech poškozených dílů, jako byly blatníky, kapota, chladič, čelo, atd.
Poté přišlo na řadu rovnání předních nosníků, které byly po nárazu ošklivě pokrouceny. Už jen samotné rovnání si vyžádalo řadu měření, řezání, vyklepávání nebo použití laserové vodováhy. Jakmile se však podařilo nosníky narovnat, přišlo na řadu svařování, utěsňování a samozřejmě lakování.
A protože po dobu schnutí barvy se nedalo s nosníky nic dělat, vydal se Arthur k zadní části vozu. Pravé zadní dveře vyměnil za nové a poškozený podběh se rozhodl vyrovnat. Na první pohled malé poškození však vyžadovalo poměrně dost práce a korekcí, jinak by po nasazení dveří byla vidět křivá spára.
Jakmile barva na předních nosnících zaschla, instaloval Arthur na vůz novou kapotu, blatníky a přední masku. Po pěti dnech v servisu se tak vůz mohl vydat na cestu do lakovny, kde strávil dalších pět dnů. A nutno dodat, že na celkem deset dnů práce jsou výsledky skutečně fenomenální.
Bílý Mercedes-Benz C300 4Matic dostal zpět svou zašlou eleganci a slávu. Na fotografii, která oba modely srovnává, pak nemáte šanci poznat, v jakým stavu se vůz předtím nacházel. Trochu nás ale děsí další osud automobilu. Pokud by se ho totiž současný majitel rozhodl prodat, dost pochybujeme o tom, že by nového vlastníka na tento servis upozorňoval.
Trochu nás tedy mrzí, že schopnosti tohoto schopného mechanika budou s největší pravděpodobností časem zneužity k vydělávání na nevědomosti druhých. Z videa se totiž zdá, že bez kvalitního výpisu historie vozidla, nebo vybaveného a znalého mechanika, nebude mít kupec absolutní ponětí o tom, co má vůz za sebou.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.