Automobilka SEAT v těchto dnech uvádí na český trh model Toledo, který se pro rok 2014 dočkal podstatných změn a vylepšení. Změny se týkají jak rozšíření nabídky motorů, tak i optimalizace podvozku, díky čemuž faceliftované Toledo nabídne ještě lepší zážitky z jízdy.
Automobilka SEAT v těchto dnech uvádí na český trh model Toledo, který se pro rok 2014 dočkal podstatných změn a vylepšení. Změny se týkají jak rozšíření nabídky motorů, tak i optimalizace podvozku, díky čemuž faceliftované Toledo nabídne ještě lepší zážitky z jízdy.
Vylepšené Seat Toledo pozná i běžný laik po vizuální stránce na první pohled. Vůz totiž dostal nové logo výrobce a v jeho interiéru najdeme nově dekorační lištu opatřenou klavírním lakem nebo nově tvarovaný panel klimatizace. Řidič si zase užije volant z nejnovější generace modelu Leon a nebo upravenou hlavici řadicí páky.
I technika doznala výrazných změn. Toledo pro rok 2014 dostalo nové tlumiče a také elektromechanický posilovač řízení, který mění svou charakteristiku v závislosti na aktuální rychlosti vozu.
Případní zájemci o Seat Toledo pro rok 2014 mají nově na výběr hned ze čtyř zážehových a dvou vznětových motorů. Zcela nové je také zavedení vznětové motorizace 1.6 TDI o výkonu 90 koní, kterou je nyní možné pořídit už od 391 900 Kč. Nový turbodiesel poskytuje točivý moment o hodnotě 230 N.m a kombinovaná spotřeba by měla činit pouhých 4,4 l/100 Km. Seat Toledo 1.6 TDI zrychlí z 0 na 100 km/h za 12,0 sekundy a dosáhne nejvyšší rychlosti 184 km/h.
Seat Toledo 2014 zůstane i navzdory změnám cenově dostupné. Základní model Toledo Basis 1.2 lze pořídit již za 269 900 Kč, přičemž v ceně je zahrnut akční paket Basis, který obsahuje klimatizaci a rádio SEAT Sound systém 1.3 se vstupem AUX-in a 4 reproduktory.
Pro nové Toledo je také připraven akční paket Style, který za cenu 10 000 Kč obsahuje navigaci SEAT Media systém 2.2 s dotykovým displejem a hlasovým ovládáním, digitální příjmem rádia, handsfree Bluetooth, 6 reproduktorů a vstup USB. Dále nabídne asistenta rozjezdu do kopce, kontrolu tlaku v pneumatikách, zadní kotoučové brzdy a zadní parkovací senzory.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?