Faceliftovaný VW Phaeton v Paríži

Braňo Porubčan, 4. října 2008, 15:25 Google+

V stánku nemeckej automobilky Volkswagen na práve prebiehajúcom autosalóne v Paríži sa všetko točí okolo nového modelu VW Golf šiestej generácie. Pozornému oku však neujde ani mierna modernizácia vlajkovej lode automobilky Volkswagen Phaeton.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Phaeton

Phaeton | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Volkswagen Phaeton sa v Paríži predstavuje s miernou modernizáciou pre modelový rok 2009, ktorú prezentuje miernymi zmenami vonkajšieho vzhľadu. Tieto zmeny sa však týkajú len mierne retušovaných tvarov prednej masky a novou grafikou predných svetlometov, ktorým v ich spodnej časti nechýba moderný pásik LED pre denné svietenie.

Pre záujemcov o Phaeton sú pripravené 3 nové druhy zliatinových diskov vo veľkosti 17, 18 alebo 19 palcov a niekoľko nových odtieňov karosérie.

Mierne zmeny sa dotkli aj interiéru, ktorý dostal pozmenenú stredovú konzolu s novým, štandardne zabudovaným audiosystémom RCD 810, prípadne na želanie dostupným systémom RNS 810 so zabudovanou navigáciou. K dispozícii je aj cúvacia kamera zabudovaná vo firemnom znaku VW na veku batožinového priestoru, ktorej obraz sa premieta na obrazovku navigačného systému. V interiéri je novinkou aj upravené ovládanie štvorzónovej automatickej klimatizácie.

Novinkou pod kapotou vlajkovej lode Phaeton je benzínový agregát 3,6 V6 FSI s výkonom 280 koní (206 kW) pri 6250 ot./min. a krútiacim momentom 360 Nm, ktorý je k dispozícii od 2500 do 5000 otáčok za minútu. Tento agregát nahradil starší vidlicový šesťvalec s objemom 3,2 litra a výkonom 241 koní (177 kW). V kombinácii s týmto motorom je k dispozícii pohon všetkých kolies 4Motion v kombinácii s manuálnou 6-stupňovou prevodovkou.

S novým motorom 3,6 V6 FSI dosahuje Phaeton zrýchlenie z nuly na stovku za 8,6 sekundy pri priemernej spotrebe 11,7 l na 100 km, emisie dosahujú hodnotu 273 g/km. Agregát spĺňa prísnu emisnú normu EURO 5.

Modernizovaný Volkswagen Phaeton pre modelový rok 2009 sa dostane do predaja ešte koncom tohto roka.

Vytisknout

Diskuze: Faceliftovaný VW Phaeton v Paríži

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Mégane Trophy

Renault Mégane Trophy - pretekárske žihadlo

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud