Kombi verze Opelu Insignia navazuje na úspěšné tažení sedanu a stejně jako on začíná na módních přehlídkách za své ladné křivky sbírat ocenění.
Konkrétně se jedná o německý týdeník Auto Bild, ve kterém Insignia Sport Tourer porazila 11 soupeřů v kategorii „Sedan a kombi“. Opel díky tomu pokračuje v úspěšném tažení, které započala už Insignia v karosářské variantě sedan. Přestože je na trhu sotva půl roku, stačila ukořistit 15 trofejí v čele s titulem Evropské auto roku 2009.
Mark Adams, vice prezident pro design společnosti GM Europe, k tomu uvedl: „Auto Bild Design Award ukazuje, že jsme se s naším inovativním, sportovním a elegantním designem Insignie Sport Tourer trefili veřejnosti přesně do noty.“
Na celkové vítězství v soutěži to ale přesto nestačilo. Prvenství napříč kategoriemi si odnesla nejnovější generace třídy E od Mercedesu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?