Autosalon v Paříži je již za dveřmi a Infiniti vydalo ochutnávku toho, co s sebou přiveze. S novým kouskem se vydá do boje s dalšími čtyřdvéřovými kupé.
Infiniti bere vstup na trh se čtyřdvéřovými kupé vážně. Bude muset soupeřit s Mercedes-Benz CLS, Audi A7 a BMW 6 Gran Coupe.
Design auta je elegantní. Celý vůz spojují ničím nerušené linie. Čelní sklo plynule přechází v panoramatickou prosklenou střechu. Koncept bude stát na 22 palcových kolech a zadní dveře se budou otevírat proti směru jízdy.
Vůz bude 5052 milimetrů dlouhý, 2027 mm široký a 1350 mm vysoký. Rozvor měří 3103 mm. To znamená, že tento koncept je ve všech rozměrech větší než Mercedes-Benz CLS, ovšem bude nižší než jeho německý konkurent.
Interiérem bude vládnout kůže, hliník a karbon. Systém sezení bude 1+1+1+1.
O motorech zatím není nic známo. Pouze to, že se jedná o hybrid. Na více informací si musíme počkat na 2. října, kdy bude koncept představen v Paříži.
Zdroj: autoexpress.co.uk
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?