V průzkumu EurotaxGlass, prováděném v pěti zemích (Německu, Itálii, Francii, Španělsku a Polsku), se vypočítaná budoucí zůstatková hodnota nové vlajkové lodi značky ŠKODA pohybuje mezi 49 a 40 procenty pořizovací ceny (po třech letech a 90.000 km). Další studie, kterou v Německu provedla společnost CAP*/DAT, vypočítává pro nový Superb zůstatkovou hodnotu ve výši 50 procent (po třech letech a 60.000 km). Ve Velké Británii vypočítal institut CAP* pro nový Superb zůstatkovou hodnotu ve výši 45 procent pořizovací ceny (po třech letech a 36.000 mil). Na českém trhu předpověděla společnosti IBS Automotive novému Superbu zůstatkovou hodnotu 38 procent po čtyřech letech a 120.000 km.
EurotaxGlass, CAP, DAT a IBS Automotive jsou nezávislé mezinárodní společnosti, působící v oblasti obchodu s automobily. Studie předpovídají očekávanou ztrátu hodnoty nově zavedených modelů. „Vítězství ve čtyřech studiích vývoje zůstatkové hodnoty dokládají kvalitu a stabilní hodnotu našeho nového vrcholného modelu,“ říká Werner Eichhorn, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu. „S novým Superbem nadchneme zákazníky jak ze soukromého, tak z podnikatelského sektoru,“ dodává Eichhorn.
V nejnovějších studiích vývoje zůstatkové hodnoty byly vedle nové generace modelu ŠKODA Superb hodnoceny také modely Ford Mondeo, Hyundai i40, Opel Insignia, Citroën C5, Toyota Avensis, Peugeot 508 a Mazda 5. Paleta jednotlivých modelů se liší dle jednotlivých trhů, výsledek je ale pokaždé stejný: Vítězem je nová ŠKODA Superb. Pří hodnocení byla zohledněna kritéria, jako je spotřeba/emise CO2, poměr ceny a výkonu, kvalita a spolehlivost, svou roli hraje i design a aspekty značky.
Se svým výrazným designem, technickými kvalitami a vynikající nabídkou prostoru definuje zcela nově vyvinutá ŠKODA Superb i nová měřítka ve svém segmentu. Vlajková loď značky ŠKODA představuje revoluci designu značky. S využitím inovativní techniky MQB koncernu Volkswagen dosahuje špičkový model značky ŠKODA ve své třetí generaci zcela nové úrovně bezpečnosti, možností konektivity a šetrnosti k životnímu prostředí a posunuje se k horní hranici v automobilové střední třídě. Od roku 2001 představuje ŠKODA Superb vrchol modelové palety značky ŠKODA. Dosud dodala automobilka svým zákazníkům více než 700.000 vozů řady ŠKODA Superb první a druhé generace, čímž se tento model stal jedním z nejoblíbenějších vozů ve své třídě.