Nová generace Land Roveru Discovery byla zachycena na video při tom, jak prochází testováním na slavném okruhu Nürburgring. Co nám nabídne nový zástupce značky?
Vůz bude vycházet z konceptu Vision Discovery a oproti předchůdci dostane více zaoblený vzhled. Ten bude podobný, jako má současný Discovery Sport. Silně maskovaný prototyp ale i tak ukazuje sportovnější přední čelní plochu s novou mřížkou chladiče, která je lemována štíhlými světlomety. Trošku vystouplejší je i zadní linie střechy a nových tvarů se dočkaly blatníky.
Automobilka Land Rover je však stále poměrně málomluvná o nadcházejícím nástupci tohoto modelu. Zatím se tak ví, že vůz vyjede na nové podvozkové platformě z hliníku. Tím Discovery oproti předchůdci zhubne desítky kilogramů
To, co se ukryje pod kapotou nového Discovery, je zatím přísně střeženým tajemstvím. Zcela jistě čekejme paletu zážehových a vznětových šestiválcových motorů. Časem se pak dočkáme i plug-in hybridní varianty, která využije 2,0litrový čtyřválcový benzinový motor.
Nový Land Rover Discovery by mohl být představen už letos na autosalonu v Paříži, následně hned potom bude odstartován jeho prodej.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.