Nová generace Land Roveru Discovery byla zachycena na video při tom, jak prochází testováním na slavném okruhu Nürburgring. Co nám nabídne nový zástupce značky?
Vůz bude vycházet z konceptu Vision Discovery a oproti předchůdci dostane více zaoblený vzhled. Ten bude podobný, jako má současný Discovery Sport. Silně maskovaný prototyp ale i tak ukazuje sportovnější přední čelní plochu s novou mřížkou chladiče, která je lemována štíhlými světlomety. Trošku vystouplejší je i zadní linie střechy a nových tvarů se dočkaly blatníky.
Automobilka Land Rover je však stále poměrně málomluvná o nadcházejícím nástupci tohoto modelu. Zatím se tak ví, že vůz vyjede na nové podvozkové platformě z hliníku. Tím Discovery oproti předchůdci zhubne desítky kilogramů
To, co se ukryje pod kapotou nového Discovery, je zatím přísně střeženým tajemstvím. Zcela jistě čekejme paletu zážehových a vznětových šestiválcových motorů. Časem se pak dočkáme i plug-in hybridní varianty, která využije 2,0litrový čtyřválcový benzinový motor.
Nový Land Rover Discovery by mohl být představen už letos na autosalonu v Paříži, následně hned potom bude odstartován jeho prodej.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?