Předpokládáme, že ne všichni jste fotbalové Euro sledovali, dvě věci se k Vám přesto prostě musely dostat. Zaprvé hra českého týmu, která byla i přes nejtěžší skupinu naprosto žalostná a zaslouženě se Rosický, Čech a další do další fáze turnaje nedostali. Zadruhé to byl celkový vítěz, podle mnohých podobný Řecku před dvanácti lety. Portugalci v základní hrací době vyhráli jen jediný zápas, ze skupiny postoupili dokonce se třemi remízami. A remízou po devadesáti minutých skončil i finálový zápas s domácí Francií. Jenomže branka střídajícího Édera ve 109. minutě rozhodla o tom, že na evropský trůn usedne mužstvo z Pyrenejského poloostrova. Jeho největší hvězdou a kapitánem není nikdo jiný než Cristiano Ronaldo, aktuálně nejspíše nejlepší hráč planety. A i když z finále odehrál kvůli zranění jen několik desítek minut, celý zápas sledoval na lavičce plný emocí a chvílemi zastínil i vlastního trenéra. Stejně svérázným způsobem pak hráč Realu Madrid oslavil také zisk titulu.
Ronaldo totiž není jen fotbalista, ale také milovník automobilů. V jeho garáži ostatně najdete kousky jako Lamborghini Aventador, Ferrari 599 GTB Fiorino, Ferrari 599 GTO, Aston Martin DB9, Maserati GranCabrio, Rolls-Royce Phantom nebo Porsche Cayenne Turbo. V posledních dnech k nim ale přibyl vůz nejcennější. Na svém Instagramu se hráč s přezdívkou CR7 pochlubil Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse. Tedy tím vlastně nejsilnějším a nejexkluzivnějším Veyronem, jaký kdy vznikl. Exkluzivní je také jeho cenovka, pohybující se minimálně na hranici 1,2 milionu eur (cca 32,44 milionu korun). Pokud však vyděláváte tolik co slavný fotbalista, asi ceny svých „hraček“ příliš neřešíte. A že se Ronaldo na Veyron těšil dokazuje i jedna z dalších fotek, na níž je auto zaparkované v garáži s logem Bugatti na zdi.
Tenhle krasavec má pod kapotou osmilitrový šestnáctiválec o výkonu 885 kW (1203 k) při 6400 ot./min s točivým momentem 1500 Nm mezi 3000 - 5000 ot./min. Sedmistupňová dvouspojka DSG přenáší sílu na všechna kola, na 100 km/h pak Veyron zrychluje za 2,6 sekundy. Dvojnásobná meta je dosažena za 7,1 sekundy, trojnásobná za rovných 16 sekund a maximální rychlost je údajně 410 km/h. Průměrná spotřeba sice nejspíše neklesne pod 23,1 l/100 km, pokud už si ale takové auto někdo koupí, toto je jeho poslední problém. Tak co, divíte se, že mu Ronaldo přezdívá „zvíře?“ My ne. A mimochodem, znáte nějaký lepší způsob, jak oslavit nějaké velké vítězství? Napište nám do komentářů!