Francúzska vlajková loď Renaultu, model Latidude, príde na trh s osvieženým vzhľadom a novým motorom.
Vlajková loď francúzskej automobilky Renault príde na trh v modernizovanej podobe. Renault Latitude v Európe príliš veľký úspech nedosiahol, povráva sa aj o úplne novom nástupcovi spomínaného modelu, ktorý má byť vyvíjaný v spolupráci s nemeckým Mercedesom.
Automobilka Renault sa napriek všetkým faktom rozhodla pre jemné retuše vzhľadu. Okrem novej prednej masky v štýle inovovaného sedanu Fluence, nových predných svetlometov je upravený aj predný nárazník. Predné svetlomety budú obsahovať tradičný pásik pre denné svietenie z LED diód. Zadná časť dostala novú grafiku koncových svetiel a upravený nárazník. Interiér bude obohatený o novú navigáciu R-Link s multimediálnym systémom.
Najväčšou novinkou bude obohatenie palety motorizácií o preplňovaný benzínový štvorvalec 1,6 TCe s maximálnym výkonom 132 kW/180 k. Spojený bude so 6-stupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou EDC.
Oficiálna premiéra modelu Latitude ešte nie je oficiálne ohlásená, je pravdepodobné, že európsku premiéru si sedan „odbije“ na autosalóne vo Frankfurte.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?