Nové A6 Avant rovnou i bez DPH

Martin Hájek, 20. dubna 2005, 09:45 Google+

Hlavní novinkou jarní sezony značky Audi je stylový model Audi A6 Avant.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
A6 Avant

A6 Avant | foto: Import Volkswagen Group

Sdílejte článek

Současně s uvedením osobních verzí těchto vozů mohou k prodejcům automobilů Audi zamířit i zájemci o verze N1, u kterých je možné uplatňovat odpočet DPH ve výši 19 % z ceny nového vozu.

Díky možnosti odpočtu DPH potom základní cena perfektně vybaveného Audi A6 Avant jen nepatrně přesahuje milionovou částku – A6 Avant N1, poháněné zážehovým šestiválcem o objemu 2,4 l o výkonu 130 kW/177 k, přijde bez DPH jen na 1 012 437 Kč – to představuje úsporu více než 192 tisíc korun. U nejdražšího modelu A6 Avant N1 4.2 quattro ale cenové zvýhodnění, dané odpočtem DPH, činí přes 330 tisíc korun!

Už v základní výbavě všech modelů A6 Avant N1 přitom nechybí ani takové prvky, jako jsou např. čelní, boční a průběžné hlavové airbagy, automatická dvouzónová klimatizace, rozšířený stabilizační systém ESP verze 8.1 s integrovaným brzdovým asistentem a propojený s protiblokovacím systémem brzd ABS, litá kola 7J x 16, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio Concert s přehrávačem CD disků nebo kompletní elektrické ovládání všech oken a vyhřívaných zrcátek.

Audi A6 Avant ve specifikaci N1 se na pohled nijak neliší od svých ryze osobních sourozenců, jediným zřetelnějším rozdílem jsou bezpečnostní černé fólie na zadních bočních oknech v nákladovém prostoru. V interiéru vozu samozřejmě nechybí bezpečnostní přepážka, oddělující prostor pro cestující od zavazadelníku.

Ve verzi N1, umožňující odpočet DPH, se nabízejí všechny modely Audi A6 Avant. Ať již jsou poháněné šestiválcovými zážehovými motory 2.4/130 kW (177 k), 3.2 FSI/188 kW (255 k) nebo populárními turbodiesely 2.7 TDI/132 kW (180 k) a 3.0 TDI/165 kW (225 k). Vrcholem nabídky pohonných jednotek je zážehový osmiválec V8, který z objemu 4,2 l dává výkon 246 kW/335 k.

Všechny motory jsou standardně propojeny se šestistupňovými převodovkami, alternativně také se šestistupňovou automatickou převodovkou tiptronic či bezestupňovou převodovkou multitronic. Kromě modelu, poháněného turbodieselem 2.7 TDI, si zákazníci mohou do všech ostatních verzí objednat stálý pohon všech kol quattro, který výrazně zvyšuje dynamické možnosti vozu i míru bezpečnosti jízdy.

Text a foto: Import Volkswagen Group
Vytisknout

Diskuze: Nové A6 Avant rovnou i bez DPH

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Leon

První foto: Nový Seat León

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud