Britská automobilka Aston Martin přichází se speciální edicí Red Arrows. Ta je poctou pro britské letectvo R.A.F.
Tuhle edici každý bezpečně pozná podle speciálního červeného odstínu karoserie Eclat Red. Vše podtrhují modré a bílé linie, jenž odkazují na britskou trikolóru. Krom toho byl zde v hojné míře využit karbon. Z něho byla vytvořena sřecha, přední spoiler a vnější zpětná zrcátka.
V kabině pak najdou majitelé speciální kožené zelené čalounění sedadel, které má připomínat kombinézy pilotů. Trošku extrémním doplňkem se nejspíše stanou i helmy a kombinézy na zadních sedadlech vozu. A aby toho nebylo málo, v kufru se objeví set speciálních kufrů a v rámci prodeje i zmenšený model konkrétního kusu.
Důležité je však zmínit, že se počítá s produkcí pouhých deseti exemplářů, Prvních devět kusů pak bude odkazovat na devět akrobatických letounů R.A.F. Poslední z nich bude věnován nadaci RAF Benevolent Fund. Ta podporuje rodiny letců, kteří například při výkonu práce přišli o svůj život.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?