Důvodem je fakt, že na něm začali pracovat automobilky BMW a Toyota a podle deníku Motoring byl již vytvořen první prototyp. Ten je vybaven motorem uprostřed, systémem pohonu všech kol a má hliníkový prostorový rám a díly karoserie z uhlíkových vláken.
BMW říká, že model bude plug-in hybrid, který dostane na míru upravený twin-turbo šestiválec. Lexus pak dodává, že přední náprava dostane elektromotory a vytuněnou verzi benzínového motoru 3,7 litru V8. To vše údajně umožní nástupci LFA poskytnout kombinovaný maximální výkon zhruba 800 koní.§
Za zmínku stojí i to, jak byl vlastně Lexus LFA výkonný. Ze zdvihového objemu 4805 cm3 poskytuje výkon 560 koní při 8700 ot/min a točivý moment vrcholí hodnotou 480 Nm v 6800 ot/min. Výkon přenáší na zadní kola šestistupňová robotizovaná sekvenční převodovka ASG, která umí řadit rychlostní stupně v intervalu 0,2 sekundy.