Model LFA ve své první generaci byl pro automobilku Lexus něčím, co jí přineslo hodně zkušeností a bohužel né zrovna těch hezkých.
Vyrobeno jej bylo pouze 500 kusů a hlad po něm nějakou dobu stále neutichal. Fanoušci značky chtěli ještě víc a ti, na které se nedostalo, čekají na jeho novou generaci. Viceprezident Lexusu, Mark Templin, ovšem včera prohlásil, že každá generace si zaslouží vůz podobný LFA, pričemž Lexus začal s pracemi na novém modelu.
Ten bude určen lidem, kteří dnes dospívají, což je velice zajímavá formulace. Pokud by totiž mělo přístí LFA být určeno dnešním mladým lidem, kteří rostou pomalu do dospělosti, pak zřejmě nový supersport od Lexusu jen tak neuvidíme. To ostatně tak trochu potvrdil i mluvčí automobilky Brian Lyons.
Ten uvedl, že příchod dalšího LFA se může klidně uskutečnit za 30 let. Momentálně jsou v hledáčku Lexusu ale jiné priority, v plánu je uvedení sportovního modelu LF-LC, stejně tak reinkarnace Lexusu SC.
zdroj: Lexus
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?