Model LFA ve své první generaci byl pro automobilku Lexus něčím, co jí přineslo hodně zkušeností a bohužel né zrovna těch hezkých.
Vyrobeno jej bylo pouze 500 kusů a hlad po něm nějakou dobu stále neutichal. Fanoušci značky chtěli ještě víc a ti, na které se nedostalo, čekají na jeho novou generaci. Viceprezident Lexusu, Mark Templin, ovšem včera prohlásil, že každá generace si zaslouží vůz podobný LFA, pričemž Lexus začal s pracemi na novém modelu.
Ten bude určen lidem, kteří dnes dospívají, což je velice zajímavá formulace. Pokud by totiž mělo přístí LFA být určeno dnešním mladým lidem, kteří rostou pomalu do dospělosti, pak zřejmě nový supersport od Lexusu jen tak neuvidíme. To ostatně tak trochu potvrdil i mluvčí automobilky Brian Lyons.
Ten uvedl, že příchod dalšího LFA se může klidně uskutečnit za 30 let. Momentálně jsou v hledáčku Lexusu ale jiné priority, v plánu je uvedení sportovního modelu LF-LC, stejně tak reinkarnace Lexusu SC.
zdroj: Lexus
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.