Model LFA ve své první generaci byl pro automobilku Lexus něčím, co jí přineslo hodně zkušeností a bohužel né zrovna těch hezkých.
Vyrobeno jej bylo pouze 500 kusů a hlad po něm nějakou dobu stále neutichal. Fanoušci značky chtěli ještě víc a ti, na které se nedostalo, čekají na jeho novou generaci. Viceprezident Lexusu, Mark Templin, ovšem včera prohlásil, že každá generace si zaslouží vůz podobný LFA, pričemž Lexus začal s pracemi na novém modelu.
Ten bude určen lidem, kteří dnes dospívají, což je velice zajímavá formulace. Pokud by totiž mělo přístí LFA být určeno dnešním mladým lidem, kteří rostou pomalu do dospělosti, pak zřejmě nový supersport od Lexusu jen tak neuvidíme. To ostatně tak trochu potvrdil i mluvčí automobilky Brian Lyons.
Ten uvedl, že příchod dalšího LFA se může klidně uskutečnit za 30 let. Momentálně jsou v hledáčku Lexusu ale jiné priority, v plánu je uvedení sportovního modelu LF-LC, stejně tak reinkarnace Lexusu SC.
zdroj: Lexus
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?