Lexus LF-A skončil, neboť jeho limitovaná edice byla naplněna. Čím ale nahradit tento skvostný vůz na výrobních linkách?
Koncept Lexus LF-LC se již představil na autosalonu v Detroitu, nyní ho ale chce automobilka přistavit také na výstavní plochu na druhé straně Země - v Sydney.
Zatím není známo, jak daleko se koncept posune. Evidentní je, že při své druhé premiéře dostane vůz jiný lak - oproti rudé bude nyní rychlosti symbolizovat o poznání klidnější modrá.
O Lexusu LF-LC se již od počátku mluví jako o nástupci supersportu LF-A, který již naplnil pětisetkusový limit edice. Očekává se proto, že od pohledu zajímavý vůz bude o něco sériovější.
Pod kapotou by se měl uhnízdit hybridní motor s výkonem přes 500 koní. Dosavadní Lexus LF-A má koní 560. Zdá se však, že případná novina by neměla být supersportem, ale spíše velmi rychlým GT, podobně jako například BMW řady 6 nebo Jaguar XK.
Autosalon v australském Sydney začíná 19. října.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?